Huis van Oranje | Nederland - EcuadorIn het stadion Wat zijn de openingstijden van het stadion? Op dagen zonder evenementenDe Johan Cruijff ArenA is van maandag tot en met vrijdag geopend van 07. 00 tot 18. 00 uur. In het weekend zijn we vanaf 09. 00 uur tot 18. 00 geopend. Je komt het stadion binnen via hoofdingang E. Op de dag van een voetbalwedstrijd of concert Het stadion gaat 1, 5 uur voor het begin van een Ajax-wedstrijd open.
Wat voor een eten en drinken kan ik kopen bij mijn vak? Het aanbod aan eten en drinken verschilt per vak. Wil jij weten wat er in jouw vak beschikbaar is? Ga dan naar onze kalender, selecteer jouw event en vaknummer en check het aanbod in jouw vak. Zijn er in het stadion kluisjes aanwezig? In het stadion zijn geen kluisjes aanwezig. Wel kun je al je spullen tegen betaling kwijt bij Lockerpoint. Je vindt de Lockerpoint rechts boven bij de ingang van de Ziggo Dome. Let op: er zijn een beperkt aantal kluisjes beschikbaar.
Waar staat het podium opgesteld tijdens concerten? Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion- the round setting: met het podium in het midden van het stadion- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion Is er een plattegrond van het stadion beschikbaar? En waar is mijn vaknummer? Je kunt de verschillende vakken bekijken via de plattegrond. Klik in de kalender op een evenement. De stoelnummers zijn niet zichtbaar op onze website.
Samen kijken naar Nederland-Ecuador? - Albert Heijn
Nederland-Ecuador (25-11-2022) - Voetbal International
Mag ik eten en drinken meenemen in het stadion? Het is voor bezoekers niet toegestaan eten en drinken mee het stadion in te nemen. In het stadion zijn er voldoende eet- en drinkgelegenheden. Ingenomen (en onaangebroken) eten en drinken geven we aan het voedselbankproject in Amsterdam Zuidoost. Mag ik een foto- of videocamera meenemen in het stadion? Camera’s zijn toegestaan wanneer het beeldmateriaal niet voor commerciële doeleinden wordt gebruikt en andere bezoekers er geen last van hebben. Het gebruik van een selfiestick in het stadion is niet toegestaan.
Nederland – Ecuador live kijken - NLZIET
Hoofdingang E gaat 2, 5 uur voor aanvang van een Ajax-wedstrijd open. Voor KNVB-wedstrijden en concerten gelden er andere openingstijden. Kijk op onze eventkalender voor de actuele tijden. Hoe kom ik het snelst naar de Johan Cruijff ArenA? De snelste reis plan je met onze Mobility Portal. Vul je vertrekadres en aankomstdatum en -tijd in en krijg meteen de beste reis naar het stadion te zien. Hoe vind ik de juiste ingang naar het stadion? Met Wizzymaps zie je snel wat de beste parkeerplaats is en waar je de ingang naar jouw plek kunt vinden.
Daarna sturen wij je een nieuw ticket per e-mail. Ik heb een ticket geboekt maar geen E-ticket ontvangen? Wij versturen de tickets via de Close app, na het downloaden van de app zijn je tickets zichtbaar. Waarom moet ik de Close app downloaden voor de Stadiontour? Via de Close app ontvang je voorafgaand aan je Tour veel informatie die betrekking hebben op je bezoek. Ook kan je tijdens je Stadiontour gebruik maken van de app en ontvang je na afloop leuke aanbiedingen.
De overige vakken, 012 t/m 129, op de eerste ring bestaan uit 29 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 29 is bovenin het vak. Uit hoeveel rijen bestaat de tweede ring? De tweede ring bestaat uit 27 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 27 is bovenin het stadion. Ik heb een handicap. Zijn er speciale ingangen die ik kan gebruiken? Voor alle informatie over de toegankelijkheid van het stadion willen we je naar onze toegankelijkheidspagina verwijzen.
Dit zorgt ervoor dat je ervaring nog beter zal zijn. Maken we tijdens een Stadiontour veel gebruik van trappen? Tijdens de rondleiding maken we gebruik van roltrappen. Richting het veld en naar de perstribune maken we gebruik van trappen. Is een Stadiontour altijd met gids? De klassieke tour is altijd zonder gids. Wil je een tour met een gids, dan kun je de stadiontour met gids of de VIP tour boeken.
Het boeken van een Stadiontour op een bepaalde datum lukt niet. Wat is er aan de hand? Wanneer je de door jou uitgekozen tour niet kunt boeken op een bepaalde dag of tijd, kan het zijn dat deze volledig uitverkocht is of dat er deze dag geen tours plaatsvinden vanwege een evenement. Kan ik de datum van mijn ticket ook wijzigen? Mocht je echt verhinderd zijn, dan kunnen we de datum en het tijdstip kosteloos aanpassen. Je mag dan een e-mail sturen en daarbij je boeking gegevens met ons delen.
Mag ik een helm meenemen in het stadion? Er mogen geen helmen mee het stadion in. Je kunt je helm tegen betaling opbergen in Lockerpoint. Let op: er zijn een beperkt aantal kluisjes beschikbaar. Wordt er in het stadion alcohol geschonken? Tijdens een event wordt er alcohol geschonken. Let op: er wordt geen alcohol geschonken aan bezoekers onder de 18 jaar. Mag je roken in het stadion? De Johan Cruijff ArenA is een rookvrij stadion. In het hele stadion geldt dan ook een rookverbod.
Live WK voetbal kijken in Plein! | Nederland - Ecuador